domingo, 3 de junio de 2007

Feliç aniversari!

Dissabte 7 de la tarda més o menys em truquen a la porta, és la Saya i em demana que m'envagi a casa seva...sospito alguna cosa estranya...ella va ben vestida, arreglada, com per anar a una festa...d'entrada m'hi nego...intueixo que hi haurà força gent i jo vaig vestida per apalanque al sofà, no tenia previst anar a una festa.
Atenció els paparazzi!
Aviat faig els 21 ! je,je...què puc demanar com a desig?
Mireu quina currada la saya i la Chi fei han estat dues setmanes enganxant paperets de colors!
Els caracters de colors volen dir "Feliç Aniversari" i es pronuncien "Shen ri kuai le".


Quina felicitat!
Posted by Picasa

Posted by Picasa

D'esquerra a dreta i de darrera a davant:
Chen(xinès), Dan(Anglès), Chi Fei (coreana), Tori (japonès), Pu yi (coreana), Fei Fei (xinesa), Saya (japo), Long si jin (xinesa), Xu (xinesa), Xiang xiang (xinesa) , Ruth i Dani, i davant de tot tenim la Ai mei (Japo). Falta algun amiguete que està de viatge, però aquests són a grans trets els nostres amics a la Xina.
Ens ho hem passat de conya!
Una abraçada a tots!

No hay comentarios: