lunes, 16 de abril de 2007

Quieres comentar y no sabes cómo?

Son varias las personas que nos han hecho saber que al intentar escribir un comentario no han sabido o no han acabado de ver claro como hacerlo, voy a explicarlo ya que es muy sencillo.

Bajo cada anotación o post escrito podéis encontrar un link que en este blog acostumbra a ser muy a nuestro pesar: "0 comentarios".

  • El primer paso es pinchar en él.
  • A continuación escribid el comentario.
  • Para publicarlo antes debéis elegir la identidad: si sois poseedores de una cuenta gmail debéis escoger la opción Google/Blogger (es la que está seleccionada por defecto).
  • sino os quedan dos opciones: Otros y Anónimo. Escogiendo una de estas dos opciones veréis como rápidamente vuestro comentario será publicado. Nosotros preferimos que en caso de no tener una cuenta Gmail elijáis la opción Otros y que escribáis vuestro nombre así nosotros sabremos quienes sóis o al menos como os llamáis, y en caso de conoceros dirigirnos a vosotros más personalmente.

Si seguís estas instrucciones veréis como es muy sencillo publicar un comentario.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola guapos!!!!
Sóc el Toni(marit Raquel).Bé, avui la Raquel m'ha donat les dades del vostre blog. Està molt bé això....
Pel que veig i ser per la meva dona, aneu fent arrels en aquí, no?? He tafanejat una mica les fotos i demés i la Ruth està molt maca amb les seves roses de St. Jordi...es que el Dani és molt detallista !!!! Bé, espero que tot us vagi molt bé i com ja sabeu nosaltres serem papis del Aitor, si Déu vol, cap a finals de Juliol, així que ja us eviarem fotos,....o teniu previst venir a veure'l,....je, je
Vinga, patons als dos!!!
Sayonara!!(ja sé que és japonès, però es que en xinès no ho ser dir ni escriure)

Dani dijo...

Ostres quina sorpresa més agradable!
Doncs si, tot ens està anant força bé, no ens podem queixar.
M'alegra molt que l'Aitor sigui cranc com jo, ja veuràs com us sortirà molt intel·ligent, molt guapo i molt simpàtic com tots els crancs, jejeje.
Felicitats per la part que et toca i agafa forces perque a partir d'ara se us ha acabat la vida tranquila ;P

Anónimo dijo...

Hallo, colleguis;
Sóc en Carles Llistar. Aquell noi tan simpàtic que us ha ensenyat gairebé tot el que sabeu. Quina illusió saber d'aquest blog. Vaig escriure a la srta Ruth i aqui me dirigió.
He estat xafardejant pel blogsuperfantástico, hi he observat dues coses que m'han sorprès un poquet: La PRIMERA la madurès tan madura que esteu madurant. Sou com casi perfectes. I jo només us vullrecordar aquells gasos que tant repetidament la RUth, deixava anant amb delicadesa però sense parar. La SEGONA; en Dani, CAbró no sabia que parlaves, o escrivies, tant en castellà. Gairebé no us reconec!!!!
Quan arriveu per les terres Catalanes ja mencarregaré jo de tornar-vos més tontents. Amb els amics de masnou (com molt d'acord deus estar Ruth)em vaig passar i els vaig convertir massa tontets.

Per cert sabeu que per masnou ha passat una onada de condons rebentats prvinents de la xina??? Aquest any han parit totes i tots. Son 6 parelles les que han estat cubertes i que han parit aquest any. Sembla haver hagut una sincronització de zels. Que no sigui per que algun masclot calentot hagui incitat a les mujeres a fer-se mares. Dubto que sigui tasca dels pares. Fins hi tot la Isa ha tingut una dolça filleta anomenada LLUna que és pèl roja i amb els ulls blaus. I el jose d'això res. Possiblement sigui obra den Dani o fins hi tot del Marc Reguill.

Bé na mas. M'alegro de saber de valtrus i que sapigueu que quan arriveu ens veurem.

Un besito a aquest parell de burdagassos.

VENIU JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Carles. Del masnou!!