sábado, 24 de febrero de 2007

Entre japonesos

Ahir per la nit vem anar a sopar a casa de la Saya, amb la Sayo, la Aya, en Tori, la You Jia i més gent que no recordem els noms. Quan la Saya va tornar del Japó em va portar un Yukata, un dels típics vestits japonesos per a les dones. Així que després de sopar van tenir la gran idea de disfressar-me i aquí em teniu, una catalana/espanyola vestida de japonesa enmig de japonesos.
Estaven molt contentes i enmig de càmeres de fotos em feien ballar i m'explicaven els seus costums.
Pel que m'han explicat hi ha dos típiques vestimentes per als homes i per a les dones, són el Kimono i el Yukata. El Kimono se'l passen de pares a fills i l'utilitzen per a les grans cerimònies com en els casaments. El Yukata és més barat i l'utilitzen per a Festivals menys seriosos, com per exemple el dia de la dona, els aniversaris i altres dies festius.
hinaningyo: mostra dels ninos que durant el Festival
de la Dona, el 3 de Març, s'exposen a les cases
Posted by Picasa

No hay comentarios: