miércoles, 4 de abril de 2007

Una nova experiència

Avui de nou m'he posat en mans d'estudiants xinesos i m'he exposat a explicar-los tots els dubtes que tinguéssin sobre Espanya i /o els Espanyols.
Per a fer-ho hem hagut d'anar a una altra universitat, hi hem anat dues amigues coreanes i la professora de la universitat que és la que ens ha demanat el favor.

Aquí estic jo amb la Insu, una de les meves millors amigues
a la Xina i al darrera els estudiants que anaven arrivant a la
conferència.
Els hi he explicat per començar com es diu Hola! i després ja m'han
demanant altres coses


Posted by Picasa

Un resum a l'engrós del que podem dir d'Espanya: paella, sagrada familia, Gaudí, Raúl, Ronaldinho....Pel que fa a Catalunya? Català? No en ténen ni idea.
Bé, saben que les Olimpiades del 92 van ser a Barcelona i saben que Barcelona és una ciutat molt maca però no saben si parlem el català, l'anglès o l'espanyol.
M'ho he passat molt bé, els hi dit, bé ara repetiu després de mi: rrrrrrrrrrrr!
je,je...... i tots han començat llllllllllllll, ells no saben dir la "R".
Fins aviat!

No hay comentarios: