miércoles, 24 de enero de 2007

Hola a tots!

Ara són les 10.30 del matí, avui no hi ha classe, bé "entre cometes"doncs, en Dani en té i jo no...tot i així avui en Dani també ha decidit quedar-se a casa estudiant amb mi i la nostra amiga Saya.
Cada dia quedem a aquesta hora i estudiem fins a les 12.:30h que és quan anem a buscar al Dani a la universitat per anar a dinar tots tres.
Tot i estar a xina, la rutina també ens ha enxampat, doncs, estem obligats a estudiar cada dia un mínim de 4 hores i no hi ha diners per estar tot el dia viatjant.
Ahir vem fer sopar variat, la saya va fer Sushi i un altre plat que ara no recordo però estaba boníssim, jo vaig fer paella de verdures i en Dani pà amb tomàquet i formatge..també va venir una noia coreana, ella va portar una beguda molt famosa a la Xina que consisteix en cafè+ cocacola, vaja, una bomba! es veu que els agrada molt als xinesos.
Bé, espero que tots estigueu tan bé com nosaltres.
Fins aviat.

3 comentarios:

Dani dijo...

Aquest matí no he anat a la uni perque tenia classe de tingli(listening) i com que han començat un altre cop pel primer tema he decidit no anar. Comencem bé, en el teu primer post ja estàs dient que no vaig a classe. (-15 points)

Catakrac Invisible dijo...

Jo us dono 100 points, es fantàstic el vostre blog, es gràcies a aquest sistema que pots tenir la sensació d'estar en uns grans magatzems veient veritables curiositats com un teclat enrotllable, o en un bus compartint seient amb les gallines, només m'ha faltat la sensació olfactica de la PESTE que desprenen. Gràcies per compartir la vostra experiència, és un plaer!!
Dani...no facis campanes que segur que la Ruth com és una empollona, acaba aprenent una altra llengua xinesa.
nosaltres també estem molt bé en la nostra fantàstica rutima i que duri!!
Bé wapos, Salut i força el canut!!
Petons de tota la familia Pujol Julià.

Magda

ruth dijo...

catatrack m'agrada que t'agradi el nostre blog, aquesta és la idea!
gràcies per donar la teva opinió.
una abraçada